芒聚

宏世语言不见真 四方镜碎,万象浮于尘。

听着听着Libera的歌就突然想画画
想起了曾经看过的一部电影,那是我认为同类型题材中拍的最好的一部,向它致敬.
虽然题材一点也不应景就是了hhhhhhhhhhh

Do not stand at my grave and weep
不要站在我的墓碑前哭泣
I am not there
我不在那里
I do not sleep
我并未沉睡
I am a thousand winds that blow
我是拂面的千风
I am the diamond glint on snow
我是雪花闪烁的棱角
I am the sunlight and ripened grain
我是阳光和熟谷
I am the gentle gentle Autumn rain
我是秋日温柔的雨水
Do not stand at my grave and weep
不要站在我的墓碑前哭泣
I am not there
我不在那里
I do not sleep
我并未沉睡
When you awake in the morning hush
当你在安静的清晨醒来
I am the swift uplifting rush
我是那振翅灵动
Of quiet birds in circling flight
安静盘飞的鸟儿
I am the soft soft starlight
我是柔和温软的星光
Starlight at night
黑夜里的星光
Do not stand at my grave and weep
不要站在我的墓碑前哭泣
I am not there
我不在那里
I do not sleep
我并未沉睡

评论

热度(1)